loading...
آکوردگیتار
p.sm بازدید : 55 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)
کورد آهنگ یادته از عرفان و سوگند که خیلی قشنگ بود به نظر خودم دوسش داشتم اینم آکورداش مطمعنا هیچ جا نیست آکورداش :)) 
      F                                      Am
رفتی و رفتی و این دل ِ من منتظر بشنوه آخر ِ شب
         E                                 Dm
صدا گرم ِ تو از پشت ِ خط جلو چشمم ِ تصویرت همش
  F                                   Am
در باز شده اومدی تو کل ِ دنیام آفتاب شد اومدی تو
E                                                Dm
آره میخواستی دل و به من بدی میخواستی همه زندگیتو به من بگی
        F                                                   Am
نمی گذرم ازت من یکی اگه سهم ِ من نیستی بگو هستی سهم ِ کی؟!
          E                                                   Dm
مث ِ دستام می تونه بگیر ِ دسته کی بدن ِ گرم ِ تو تو بغلش لعنتی؟!
        F                                                     Am
تویه گوشم میخوام با اون دوتا لب بگی همه ی ِ آهنگهای ِ دوران ِ بچگی
      E                                                       Dm
امکان نداره از حرفای ِ هم خسته شیم. فقط از یه چی ترس داریم اونم ترس ِ.چی؟!
F                                                     Am
که  وقتی صب بشه باید از پیشم بری پس نمیزاریم تلف بشه لحظه ای
      E                                                   Dm
 نمیزارم چون بین ِ مون فاصله ست بری برو زمان ببرتت قاصدک بشی آه
F                                                        Am
میخواستم همه چی و بگم و وقت نشد به خودم گفتم عرفان بگو دیگه خر نشو
E                                                 Dm
ولی خودت فهمیدی و دیدی قلبم و یادته آخرین شب خندیدیم از شب تا صبح؟!
F                                          Am
یادته افتادم پایین یادته تخته رو یادته نور و کم میکردم گفتی : ور نرو
E                                             Dm
یادته لهجه رو همه کارا خنده رو جون ِ من بگو یادته .هنوز صحنه رو؟!
F                                                           Am
یادته میخواستم موهاتو خشک کنم بـِم میخندیدی میگفتی : چه.......
E                                                          Dm
خندت بقیه رو تو دل ِ من کشت و رفت حسی که نمی تونم بهش پشت کنم
F                                                      Am
دنیا اینه دیگه دلم بدون خشک و تر میسوزن باهم گاهی ولی قول ِ من
E                                                    Dm
میام میرسم میگیرمت از پشت بغل حتی یه نگا نمی کنم به پشت ِ سر
F                                    Am
بود ونبودم و تو کردی نابود من و تو شده شهر چه ماه بود (!!!)
E                 Dm
انگار یه خواب بود نه تو تخت و تابوت
F                            Am
میخوابم توش داغون  آره رفتی آسون
E                         Dm
آره رفتی آسون حالا راه ِ.ما دور
F                            Am
دادی قلبت رو به.من حالا من منتظرم
E                                   Dm
که اون دستاتو بگیرم و چشماتو ببینم باشی بغلم
F                    Am
آره من منتظرم بدی لبهاتو به من 
    E                                     Dm
باز اون حس ِ تو بگیرم اون حس ِ تو بگیرم عشقم نفسم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 525
  • بازدید کلی : 3,073
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین

  • کد آهنگ


    fcvec2oj2fxek3tcee1.jpg

    پیچک



    کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا
    - - jokblog3./Forum http://jokblog3./Forum fa

    کد آهنگ