loading...
آکوردگیتار
p.sm بازدید : 379 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

   Gm            Eb   Gm           Eb    Gm           Eb            F

ملودی یه یه یه   ملو د ی یه یه یه    ملو د ی یه یه یه   ملودی یه یه یه

  Gm  Eb        Gm   Eb          Gm      Eb    Gm              Eb

(جو   جوی بلا  جی   جیگر طلا  من پخش و پلا   بی   بیا   بریم   بالا)2

Gm                                   Eb    F          Gm

بیا نزدیک  دختر شیک  من شاه دلم تو بی بیه پیک

Gm                Eb    F

بگو آره دوباره کاری نداره

Gm            Bb            Eb       F

ملودی بگو عشق من بگو عشق من آره

Gm            Bb            Eb       F

ملودی بگو عشق من دنیام تورو کم داره

 Gm            Eb   Gm           Eb    Gm           Eb            F

ملودی یه یه یه   ملودی یه یه یه    ملودی یه یه یه   ملودی یه یه یه

Gm                                  Bb                       F

دختر شیطون با هم بریم کجا؟ هر چیزی که تو بخوای آی آی آی

Gm                                   Bb         F

دختر شیطون رئیس کل شرا با توام  گوش آهای

Gm            Bb            Eb       F

ملودی بگو عشق من بگو عشق من آره

Gm            Bb            Eb       F

ملودی بگو عشق من دنیام تورو کم داره

     Gm            Eb   Gm           Eb    Gm           Eb            F

ملودی یه یه یه   ملو د ی یه یه یه    ملو د ی یه یه یه   ملودی یه یه یه

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 522
  • بازدید کلی : 3,070
  • کدهای اختصاصی
  • کد نمایش افراد آنلاین

  • کد آهنگ


    fcvec2oj2fxek3tcee1.jpg

    پیچک



    کد نمایش آب و هوا کد نمایش آب و هوا
    - - jokblog3./Forum http://jokblog3./Forum fa

    کد آهنگ